Аз намерих цялата двуцевка с връзката от друга кола. Здрава е и със сигурност ще изкара повече от тази. Не ми се знимава да режа пак и да слаам нова. Нека да си оригиналното.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смених мека връзка и стана ужасът!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Браво! Сподели после дали проблемът е бил във връзката или в калпав монтаж.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениеБраво! Сподели после дали проблемът е бил във връзката или в калпав монтаж.
Значи първо славиха двуцевката. Срязаха я. После надянаха меката връзка и я монтираха на колата. И на място точковаха връзката към двуцевката и после я свалиха и завариха. Тествахме я да не изпуска с въздух под налягане. Не пусна. Просто връзката явно защото е по-дълга от оригиналната и се вкарва във резонанс. Или просто си е менте.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение. ........Просто връзката явно защото е по-дълга от оригиналната и се вкарва във резонанс. Или просто си е менте.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Ми сигурноАз съм го споменал и преди това. Просто като се сменя връзката трябва да е със същата дължина като старата. Не съм предполагал, че ще има проблем и бях взел с 5 см по дълга за да не снаждаме тръбата. Но вече знам.
То човек се учи от грешките си.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Днес смених цялата двуцевка. Взех от никола николов същата със здрава връзка и всичко си стана по старо му. Колата е тиха и всичко е 6+Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment